02.05.2014
Informirajte se o svojim pravima

Ulaskom Hrvatske u EU usklađena su s europskim standardima i prava potrošača, a 2014. donijet je i novi Zakon o zaštiti potrošača. O tome kako ostvariti potrošačka prava uz pomoć Suda časti ili Centra za mirenje govorilo se na tribini koju je u utorak, 15. travnja, u Maloj dvorani Pučkog otvorenog učilišta Samobor organizirala Udruga za zaštitu potrošača Grada Samobora. U radu tribine, uz predsjednika samoborske Udruge potrošača Mirana Šoića, sudjelovali su dipl.iur. Suzana Kolesar, tajnica Suda časti i Centra za mirenje pri Hrvatskoj obrtničkoj komori, i Antun Oklopčić, direktor Energo metana.

Kolesar je pojasnila način na koji rade sudovi časti i centri za mirenje pri obrtničkoj i gospodarskoj komori te naglasila kako su to brzi i učinkoviti postupci kojima se potrošači mogu boriti protiv nesavjesnih proizvođača i pružatelja usluga, uz male ili gotovo nikakve troškove. Postotak uspješnosti rješavanja sporova je pri sudovima časti oko 31%, a centri za mirenje su još uspješniji – rješavaju oko 60% svih zaprimljenih slučajeva.

Kako se potrošači često bore s velikim poduzećima, nepravilnostima u radu, nerazumljivim brojkama i plaćanjem usluga koje često nisu izvršene ili jasne, na tribini je o načinu obračuna plina i o pravima potrošača govorio i direktor samoborskog distributera ovog energenta Antun Oklopčić. Uz prigodan letak, koji je podijeljen nazočnima, pojasnio je i kako ostvariti uštede u potrošnji i pravilno održavati instalacije.

Imate li i vi sličnih problema, potražite pomoć u Udruzi potrošača, a više o svojim pravima možete doznati na www.up-samobor.hr.
Fotografije uz članak:






Kontakt podaci
Giznik 2, Samobor
Tel.: 3361 464
Fax: 3362 926
info@up-samobor.hr